-
اصول تابلوسازی مغازه در 3 قسمت
پنجشنبه 14 بهمن 1400 14:36
معرفی کلمات کلیدی: تابلو مغازه، تابلو تجاری، تابلو مغازه تجاری تابلوسازی این مقاله تلفیقی از 3 قسمت است که هر قسمت یک اصل تابلو مغازه تجاری تابلوسازی مغازه است. بخش اول درباره مواردی است که هنگام طراحی یک مغازه باید در نظر گرفت. قسمت دوم در مورد جنبه های مختلفی است که هنگام طراحی یک مغازه باید در نظر بگیرید. در بخش...
-
اصول طراحی نمای مغازه تابلوسازی حروف یا تابلو فروشگاهی
دوشنبه 27 دی 1400 19:57
اصول طراحی نمای مغازه تابلوسازی حروف یا تابلو فروشگاهی هنگامی که طرحهایی برای نمای مغازههای جدید یا تغییرات موجود در نمای مغازه های قدیمی پیشنهاد میشود، اصول طراحی باید همراه با هر درخواستی در نظر گرفته شود. این باید شامل تجزیه و تحلیل شخصیت «منظره شهری» و ویژگیهای ساختمان در منطقه، همراه با ارزیابی تأثیر بصری...
-
مدیریت ارزش مشتریان برای سازمانها و شرکتها در اقتصاد
پنجشنبه 2 دی 1400 12:58
مدیریت ارزش مشتری برای سازمانها و شرکتها در اقتصاد هدف این مقاله مقایسه یک شرکت فروش محور با یک شرکت بازاریابی محور است. مدیریت ارزش مشتری برای سازمان های مترقی در اقتصاد، مبتنی بر خدمات و اطلاعات ما،حیاتی تر خواهد بود. شرکت های نوآوری که حداکثر ارزش را برای مشتریان خود ایجاد می کنند، موفق و شکوفا خواهند شد. آنها مزیت...
-
مزایای معایب نصب نما کامپوزیت
دوشنبه 29 آذر 1400 14:22
نما، شخصیت یک ساختمان است. نمای کامپوزیت یکی از چندین متریال ، نمای مدرن است. که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. انعطافپذیری بالای آن سبب شده هیچ محدودیتی در طراحی و اجرای آن نباشد. اولین تحقیق و عرضه سالها محققان و مهندسین شناخت مواد در تلاش برای تولید و اختراع موادی هستند که مزیت ها را دارا باشد. تا بتواند در...
-
[ بدون عنوان ]
شنبه 22 تیر 1398 13:17
گروه نماسازان مدرن با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه درخشان در زمینه نظارت و اجرای انواع نماها توانسته است تجربه و دانشی افزون در این صنعت به دست آورد و آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نماهای کامپوزیت و نما های چوب (ترمووود) با بهترین کیفیت درسراسر کشور را اعلام می دارد . نمای کامپوزیت نمای...